fredag 13. mars 2009

Handling kl.0800 på en fridag!?

I dag ganske nøyaktig kl åtte sto meg og Hanne opp for å handle på Kiwi. Der va det nemlig go´
helg tilbud på pepperbiff. Og en biff kostet kun 14,90. Og den sjangsen skulle me ik la gå fra oss (Sjøl om eg egentlig ik like biff. Syns det e ganske ekkelt, men når de andre skal spise det så ska ik eg være nokke dårligere;-))


Kvoten handlet opp. 
Eg har ik like godt sovehjerte som resten av innbyggerne her, så når eg først har stått opp så klare ik eg å gå og legge meg igjen. Så no sitt eg mutters aleine i stuen. Koker meg egg til frokost og nytraktet kaffi står ved siden av meg. Go helg! :-D

Jeanny

4 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, det var litt av et tilbud, du! Var det mange som møtte opp tidlig for å få det med seg?

Anonym sa...

Det var vel halvfullt når me kom. Så va nok mange som sto opp tidlig ja!

Marianne sa...

hahaha!! sikkert mange studenta der!!
gjekk hanne seriøst å la seg igjen?!? jaja, forundra meg vel ikkje:p

Hanne sa...

selvfølgelig gjorde jeg det:P