lørdag 14. mars 2009

Kino premiere og tur i finvær

Me va flere på jobb som fikk gratis kinobiletter  til premieren av "Menn som hater kvinner" i forbindelse med en liten konkuranse. Så i går gikk eg "aleine" på kino (Det va jo mange andre fra jobb der)
Filmen va kanon bra! An va spennende fra begynnelse til slutt. Så va det humor i an og og det liker eg! :-) Så no ska eg gå i gang me å lese bøkene tenkte eg, og det e jo framgang bare det for eg lese så og si ik bøker, imotsetning til Hanne som kjøpte seg 10 bøker på fretex bare i går :-P
Ingi har besøk av mammaen sin, så de va på Hope show på Ole Bulls Scene i går, og det va visst kjempemorsomt :-D
Når eg kom heim fra kino så får eg telefon fra Mai-Britt om at eg må være me ho på Scotsman edru, for ho va sjåfør og ville ikke være eineste nøkterne.
Når eg kom bort så gikk det opp for meg kor ekle fulle folk e! :-P Samtlige har ånde som kan drepe på mils avstand, alle snakker bare bullshit og ikke minst så e det umulig å gå nokke som helst vei uten å få en halv øl i fanget eller håret. Jo0da så va kjekt det, men e mye morsomere når eg og e ein av de ekle, dvs me en smule promille :-P

I dag har eg gått tur me voffsene i kjempefint vårvær. Solen varmer og krokusene er begynt å komme opp av plenen. Tror alle av bergens innbyggerne (bortsett fra de som va på scotsman i går, haha) va satt nesen ut av døren, for det va enormt me folk ute. Bildene e under e ganske dårlig kvalitet for de e tatt me mobil.




I bygget til høyre ved siden av det gule huset bor me :-)


No må eg begynne å pakke t hytteturen i kveld. Kjeeeeedeliiiiig.....

Jeanny

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, så deilig da! Må være herlig å bo så midt i sentrum... *sukk* God tur til hytten! Går du på skole eller jobber du for tiden, forresten? (Jeanette)

Og tusen takk for gratulasjon! Jeg var veldig fornøyd med Stellas innsats. Idag var vi på lydighetskurs, og Stella var kjempeslapp, hehe. (vi har besøk av en valp i helgen, og den sliter henne litt ut, kan en si)