torsdag 12. mars 2009

Hyttetur

Som Jeanny skrev i sted har jeg tatt på meg ansvaret for pakking. Når jeg blir giret må jeg gjøre noe, og vanligvis ender jeg opp med å skrive lister over hva vi trenger med oss. Tenkte at dere som trofaste lesere skal få ta et lite innblikk i denne galskapen...

Huskeliste:

- Sovepose/dyne
- pute
- zalo
- steikepanne
- musikk + anlegg
- ALKOHOL!!!
- div. spill
- kamera (+ lader)
- mobil (+ lader)
- sokker
- undertøy
- varme klær
- tepper
- røyk + ligther + snus
- mat
- vinåpner (MEGET viktig)
- flaskeåpner
- Ingrid (spesielt ønske fra Inger Line)
- tacekrydder + lefser
- dressing
- Jeanny (vi trenger klatremusen vår)
- hundebånd
- hundemat
- Pito og Twiggy (hva skal vi med de overstående viss ikke hundene er med??)
- stearinlys
- tannkost
- tannkrem
- dildo (igjen et spesielt ønske fra Inger Line)
- shampo/balsam/intimvask
- håndkle
- håndsåpe
- dopapir
- Hanne (sjåfør og bileier)

Så dette er altså listen. Har også en fin liten handleliste med diverse mat, snop og snacks. Men skal heller spare dere for den;)



Hanne

Ingen kommentarer: