torsdag 12. februar 2009

Brumlemann på veiene igjen

I dag fekk endelig Hannemor lappen. Etter 8 mnd med intens kjøring,banning,steiking og litt fustrasjon e endelig sertifikatet innabords.
Me hadde ik fått vite datoen pga ho ville ik ha press på seg, men eg våkna i dag tidlig og det første som slo meg va at "Hmmm, i dag har Hanne oppkjøring gitt"
Og joda, nokken timer etterpå ringte en ellevill frøken ette å ha kjørt på helvettes føre. "EG HAR LAPPEN!!!!"

Så folkens, hold deke hjemme i helge. Og hvis deke absolutt må ha nokke på butikken så speid ette en mørkeblå Volvo 740.

Ellers så har me endelig fått STØVSUGER! No e det slutt på hybelkanin oppdrett. Blir litt trist å ik ha lodotter som knurrer under sengen (nei eg snakke ik om bikkjene) men e greit å vite at teppet i stuen faktisk i svart og ik grått/hvitt.

Ingi har foresten vært husmor i dag siden ho hadde fri, så ho har slippet inn huseierne slik at dei fekk installere ventiler i vinduene på soverommene (det vokser pels på vinduskarmene til Hanne og Ingi, så no e det forhåpentligvis slutt på det), ho har tatt i bruk den splitter nye støvsugeren, og ik minst så har ho kjøpt godlukt til badet. Så no lukte det fuckings lavendel i heile forbanna leiligheten.....

No ska eg tvinge resten av hookerville innbyggerne me meg ut på aketur i hovedveien!

PS. Ingi ska søke om oppholdtilatelse i Norge i morra. Tror me at an blir godkjent???

Jeanny

Ingen kommentarer: