fredag 13. februar 2009

Ricks og jentevors

I dag sku meg og Hanne ut på "råning" heim til Radøy siden bilen måtte heim igjen.
Det e rart me det, men no virke det så laaaaangt no ette å ha bodd midt i sentrum en stund.... Ingen plass å få kjøpt kaffi om en skulle få et innfall kl. 03.00 liksom?
På vei heim så tok me med oss gamle støvsugeren som skulle kastes. Og då fant me ut at siden det va så fint føre ute så skulle me no iallefall prøve an som akebrett. Det gikk jævla dårlig for å si det sånn....

Seinere på dagen så gikk me på Ricks siden me fikk påspandert biletter av jobben. Då va me på premieren til Fredrik Steen på showet "Steen i glasshus". Hanne gikk me som "daten" min, men Ingi måtte jobbe :-(
Va rimelig artig. Han hadde en god del gode kommentarer :-))

No sitt eg benka foran dataen me øl, snop  og skikkelig slasher film på nettet mens Hanne og Marianne har skikkelig jentevors i sofaen 2 meter bortenfor. Det e sikkert blitt konsumert 1 liter tequila.
Sitt så fint me ørepluggene mine og ane fred og ingen fare. Plutselig blir øretelefonene dratt ut av ørene på meg, chillinøttene blir revet vekk og der sitt eg ganske himmelfallen og skjønne ik heilt ka som skjer. Joda då e det nødt eller sannhet på gang og Marianne har fått i oppdrag å gi meg en lapdance.
Rolig fredagskveld heime my ass, ik i denne leiligheten nei.....

Så e det ti tusen kr spørsmålet folkens. No har det seg sånn at Ingi og Hanne stjal me seg lysestaker fra byn for en stund siden, og disse går då på parafin. No e den eine tom for parafin, og kor i H***** finne eg påfyll til dette???
Eg tror eg overlate det til dei to som fekk dette drittet i hus.... :-P

No e det tilbake til dårlig grøsser på dataen. Happy fuckings valentines day folkens, og kos deke videre på fredag den 13. ;-))

Jeanny



1 kommentar:

Marianne sa...

høres ut so du har hatt ein heilt normal dag... hehe!