torsdag 5. februar 2009

Min fantastiske arbeidsuga i Stavanger...

Ja, då må eg vell legga inn ett lide innlegg om mitt fantastiske opphold i Stavanger, som forsovet ennå pågår..
D har seg sånn at Ikea forus trengte hjelp på vareutleveringen sin, å då va eg domme nokk t å sei ja t dette..

Någe eg angre bittert på nå..

For å få deg t å sjønna litt kossen min lange arbeidsdag e (07.00-15.00), tog eg litt bilder på jobb i dag. Å bare for å sei d sånn, dette e ti ganger bedre enn sånn så d såg ud for 3 dager siden!

Eg begynne min misseraable morgen me ein morgenrøyg når eg har kommt fram på stede, i disse nydelige omgivelsene:



Å som du ser, så e ikkje dette møye inspireranes for resten av dagen! Meen, eg overleve d, d e jo bare ein røyg.. Sant?


Eg lukke igjen, eller d vil sei, eg trykke på knappen, så lukke lagerporten seg automatisk igjen (heeey heeey kor fancy), og snur meg for å se kor i rotet eg ska begynna.. Alt eg ser e tall.. Lager reol nummer, hylle nummer, hylle plass, U name it.. Bler gaaaalen!!!:






Syns du dette ser inspireranes ud?

I hveeertfall, eg snur meg i godt mot å tro på at d ska ver lide å gjør i dag, å at de fekk tid t å gjør ein del kvelden før. Dette ser eg då...:


Som du og sjønne, så gjor de ikkje d.. KREMT!



Jaja tenke eg, "får vell setta i gang då.."..



Å mens lyden av hjulene på flatvognen slår mot betong golvet, står eg oppå å spenne ifra for å få mer fart.. Vinden blåse i de små hår tustene eg har igjen bag øyra så voksen ikkje har satt seg i, i de travle morgen minuttene foran speilet..

Eg har ett mål.. Friheten.. Frisk luft.. Eg drømme meg vekk mellom solstrålene så preeeeesse seg igjønå d tjukka støvvirvelet inne på Ikea`s ekstern lager, VUF..




Ingrid de Wit,
Stavanger 05. februar 2000 å helvetes 9..











2 kommentarer:

Anonym sa...

Hey, den slutten var jo nesten litt poetisk...
With Love, yours truly, the one and only: V

Hookerville sa...

Hehe, ja, litt poesi i hverdagen skade aldri!
Ingrid.