tirsdag 10. februar 2009

Premie

Jeg er egentlig en skikkelig rotejente. Tidligere har det vært umulig for meg å holde soverommet mitt ryddig i mer en 1 uke av gangen. Soverommet har vært det stedet det er lov til å rote på. Så derfor har det bare blitt sånn. Så siste jeg ryddet endte det opp med et veddemål mellom meg og Ingrid: Klarer Hanne å holde rommet sitt ryddig i 1 måned? Premien viss jeg klarte det var en overraskelse. Og som den lille ungen jeg er måtte jeg jo bare prøve meg på dette.

Rommet har alltid vært et kaos, der klær, vesker, bøker, belter og alt annet har lagt alle andre steder enn der de skal. Alle har som kom inn på rommet mente det var et evig kaos, mens sannheten var at jeg alltid hadde kontroll. Jeg viste hvor alt var. Sånn cirka ihvertfall.

Nå har det gått en måned. Og jeg kan stolt meddele at jeg har vunnet! Jeg har endelig klart å holde soverommet ryddig i 1 måned! Alt ligger på sinn plass. Klær blir hengt opp, eller lagt i korgen, alt etter som. Belter blir lagt på plass. Veskene henger der de skal. Til og med garderobeskapet mitt er det system i nå.
Så nå ble det premie på meg. Fikk herlige, søte kosesokker. Gule, med antiskli, og andehode på<3 Det er myke og gode. Sikkert varme og.
Så nå har jeg noe varmt og godt som kan varme beina mine om natten:)