torsdag 5. februar 2009

Jeanny står for det første innlegget





Yey, eg va sikker på at de va Frk. Bø som kom t å hive seg over bloggen først. (Sjøl om det garantert ho som kjem t å holde liv i an...:-P)
E sitte aleine i stuen og har vært våken siden kl. 05.00 i natt pga den helvettes hosten (skulle tro det va kols som hadde innhenta meg) så eg e sjeleglad for at me fikk nett i går, ellers tror eg at eg hadde gått i dørken.
Ingi e i stavanger og slave, Hanne sover , eg e dritlei av å være sjuk og føle meg ganske så aleine her eg sitt. Vil faktisk tilbake på jobb for dette e drepings!!!
Lite hjelper det av me har funne ut at me skal spare på strømmen pga en meget overprist strømegning fra desember, så alle varmekabler e skrudd ned/skrudd av og eg må skru av lyset på rommet mitt bare eg skal rett inn på kjøkkenet og hente et glass vann omtrent. Då høre eg "JEANNY, HUSK DET JÆVLA LYSET DITT!!!" Jatta,jatta.
Så eg og Hanne har sittet her de siste tre dagene i ullundertøy,hue,uggs (meget tykke ull vintersko for de uvitende) og sjal under ullteppe for å prøve å holde varmen.....Brrrrrr....
Så me har funne ut at me får heller leve på makaroni enn å fryse sånn (eller heller kutte ut en bytur i mnd som foreldrene våre så fint sier....Naaaaaai.....)
Jaja me ska no prøve å legge inn det som skjer her i "Gay street", "Hookerville","Grotten". Kjært barn har mange navn....
Eg får begynne me et enkelt og greit referat fra når meg og Hanne fikk på fin mandagstur i byn under knallbl himmel og strålende soooool :-D
Litt bilder fra turen:





































1 kommentar:

Marianne sa...

bedre å eta makaroni enn å frysa te døden.... så da so